این نهاد ناظر بریتانیا می گوید اینستاگرام برای سرکوب تأثیرگذارهای پرداخت شده در شبکه های اجتماعی شروع می کند – RT UK News

اینستاگرام متعلق به فیس بوک موافقت کرده است که با استفاده از اصطلاحاً “تأثیرگذار رسانه های اجتماعی” تبلیغات پنهان را در سیستم عامل خود سرکوب کند و قول داده است که از فناوری برای ردیابی این قوانین ناخوشایند استفاده کند.

تأثیرگذاران می توانند هزینه های قابل توجهی را برای تبلیغ کالاها یا خدمات به هزاران یا گاهی اوقات میلیون ها دنبال کننده خود در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و یوتیوب دریافت کنند ، که اغلب درآمد قابل توجهی در این روند ایجاد می کند.

“این کار باعث می شود ارسال تبلیغات در اینستاگرام بدون برچسب گذاری به این صورت برای مردم بسیار دشوار باشد.” سازمان رقابت و بازارهای انگلیس (CMA) روز جمعه گفت.

این تأثیرگذارها باید به وضوح اعلام کنند که آیا انگیزه ای برای تبلیغ محصول یا خدمات دریافت می کنند یا خیر. علاوه بر این ، گزارش شده است که این پلت فرم فناوری را برای شناسایی زمانی که تأثیرگذارها نتوانند تبلیغات یک پست را فاش کنند ، مستقر خواهد کرد. با این حال ، باید دید که این عوامل بازدارنده تا چه حد موثر هستند.

“ما همچنین مفتخریم که برنامه ای را برای کمک به آموزش جوانان در مورد محتوای مارک دار و نحوه شناسایی آن راه اندازی کرده ایم.” فیس بوک اضافه کرد.

طبق برخی تخمین ها ، ارزش این صنعت در سراسر جهان تا سال 2022 تا 15 میلیارد دلار خواهد بود.

فیس بوک ایرلند ، که اینستاگرام را در انگلیس اداره می کند ، در سال 2018 تحقیقاتی را در مورد اقدامات تبلیغاتی در سیستم عامل های خود آغاز کرد و حدود 16 چهره مشهور توسط CMA در سال 2019 به دلیل عدم اعلام شفاف فعالیت های تبلیغاتی پرداخت شده خود در این سیستم عامل ، مجازات شدند.

الی گولدینگ و مدلهای Rosie Huntington-Whiteley و Alexa Chung از مهمترین افراد تأثیرگذار هستند که توافق کرده اند در هنگام تبلیغ محصولات یا خدمات در آینده شفافیت بیشتری داشته باشند.

برخی از اینفلوئنسرها محصولات مد و یک ظاهر طراحی شده و همچنین خدمات سفید کننده و برنزه کننده دندان ، رستوران ها و نوشیدنی ها را در میان تبلیغات بی شمار دیگر تبلیغ می کنند.

تأثیرگذارانی حتی برای تبلیغ سیستم NHS Test and Trace توسط دولت انگلیس طراحی و پرداخت می شدند. حدود هفت میلیون نفر توسط پست های رسانه های اجتماعی تبلیغ برنامه آزمایشی Covid-19 ، که شامل شرکت کنندگان سابق جزیره عشق و سایر “افراد مشهور” بود ، دسترسی پیدا کردند.

این صنعت در سالهای اخیر به حدی بزرگ شده است که اتحادیه های تأثیرگذار شروع به ایجاد کرده اند ، از جمله اتحادیه سازندگان مستقر در انگلستان ، ایجاد شده توسط وبلاگ نویس مد نیکول اوکران و متخصص تأثیرگذاری کت مولسورث و شورای تأثیرگذار آمریکایی در ایالات متحده.

تأثیرگذاران گذشته و حال از همتایان خود خواسته اند که به اتحادیه ها بپیوندند تا در این زمینه حقوق خود را بهتر بشناسند “اوقات نامشخص”

شرکت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر هم اکنون درگیر نوعی رسوایی پررنگ هستند که شامل سیاست جهانی و دخالت در انتخابات یا سانسور است ، اما آخرین قوانین در یک صنعت ظهور تأثیر می گذارد در زمانی که کل جهان با بحران مالی که هم اکنون با رکود بزرگ قرن بیستم موازی است.




همچنین در rt.com
Project Veritas ادعای سانسور فاحش اینستاگرام در ویدئو تکان دهنده جدید را دارد



فکر می کنید دوستانتان علاقه مند می شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید!