خودکشی مارک تجاری یا حرکت PR باهوش؟ مدیرعامل غول مواد غذایی اسپانیایی گویا از ترامپ انتقاد کرد و باعث ایجاد شورش در توییتر شد – RT USA News

پس از صحبت مدیرعامل مواد غذایی اسپانیایی megabrand Goya در کاخ سفید ، خواستار “لغو” نام تجاری محبوب در رسانه های اجتماعی شد – با عقب نشینی یکسان از طرف مدافعان این شرکت ملاقات کرد.

رابرت اونانو ، مدیرعامل گویا ، رئیس جمهور دونالد ترامپ را به عنوان “یک سازنده باورنکردنی“در سخنرانی روز پنجشنبه در کاخ سفید ، مخاطبان را فراخواند تا”برای کشور خود دعا کنیم ، که ما به پیشرفت و رشد خود ادامه دهیم.

اونانو به عنوان نامزد کمیته مشورتی رئیس جمهور در مورد شکوفایی اسپانیایی ، عضو جدیدی از دهها بازرگان اسپانیایی و رهبران جامعه به ریاست جان جان سانچز ، فرماندار ستاد جدید نیومکزیکو – صحبت می کرد که احتمالاً قصد داشت حمایت ترامپ را از میان این جمعیتی پیش از انتخابات ماه نوامبر به دست آورد.

اما با ایگور وولسکی ، مدیر تفنگ غیرانتفاعی ضد اسلحه Guns Down America سرد نیست ، که به پیروان خود توصیه کرد:بر این اساس تصمیمات خرید خود را بگیرید“پس از اطلاع آنها ، مدیرعامل گویا اظهار داشت كه آمریكایی ها”برکت داشتن یک رهبرمانند ترامپ.

بسیاری از کاربران از روی باند باند پریدند و خواستار آن شدند که گویا قیمت تراز خود را با ترامپ بپردازد.

تماس با #boycottGoya در رسانه های اجتماعی زنگ زد.

البته همه در همان صفحه نبودند. یکی از کاربران خاطرنشان کرد: گویا حدود 200000 پوند مواد غذایی و 20،000 ماسک صورت در طی این همهگیری اهدا کرده است که باعث شده میلیون ها آمریکایی شغل خود را از دست دهند و بسیاری دیگر از تحمل ساعت ها یا کاهش هزینه های خود را تحمل می کنند ، نشان می دهد که شاید لغو این برند نسبت به ظاهر کاخ سفید Unanue نبود. بهترین ایده – و چند نفر برای بازگشت به آن نقطه نظر آمده اند.

برخی دیگر بر حمایت شدید ترامپ از نظر جمعیت شناختی مورد نظر ، تأکید کردند که چرا “پسر سفید به نام ایگور“به جامعه اسپانیایی می گفت چه باید بكند.

و چندین نفر اعلام کردند که به دلیل “تحریم کردن، “اعلام كردند كه در مقابل”فرهنگ را لغو کنید

مثل این داستان؟ با یک دوست به اشتراک بگذارید!