سایت بازبینی مشتری Yelp اولین هشدار نژادپرستی را برای مسدود کردن مرور صفحات درگیر در رسوائی های تبعیض آمیز آغاز کرد – RT USA News

سایت بررسی تولید شده توسط کاربران Yelp از ویژگی “هشدار نژادپرستی” – نمادی که در صفحات مشاغل متهم به تبعیض ظاهر می شود – رونمایی کرده است. در حالی که اتهامات بررسی می شود ، بازبینی منجمد است.

نواختن آن “سیاست تحمل صفر در برابر نژادپرستی” این سایت ویژگی جدید را روز پنجشنبه در یک پست وبلاگ اعلام کرد و توضیح داد که اگرچه بسیار خوب است که بسیاری از کاربران از Yelp برای ابراز گلایه های خود در مورد رفتارهای نژادپرستانه کسب و کار استفاده می کنند ، این کار گاهی اوقات بدون “تجارب واقعی مصرف کننده دست اول با تجارت”.

این نماد ، آنها نوشتند ، برای محافظت از مشتریان و مشاغل طراحی شده است. در زیر یک علامت تعجب اخطار در یک دایره قرمز ظاهر می شود ، هنگامی که کاربر به صفحه یک کسب و کار بروید ، هشدار ظاهر می شود “متهم به رفتار نژادپرستانه” توضیح اینکه توجه رسانه ها هجوم بازخورد منفی را برانگیخته است و قابلیت بازبینی به طور موقت مسدود شده است. هشدارها شامل پیوند به a “مقاله خبری که در آن آنها می توانند درباره این حادثه بیشتر بدانند.”




همچنین در rt.com
رستوران پیتزا با انتقادات منفی پس از تایید ترامپ ، غرق شد



“همانطور که ملت با موضوعات نژادپرستی سیستمیک درگیر می شود ، در چند ماه گذشته دیدیم که نیاز واضحی برای هشدار به مصرف کنندگان در مورد مشاغل مرتبط با اقدامات فاحش و نژادپرستانه برای کمک به مردم در تصمیم گیری دقیق تر درباره هزینه ها وجود دارد.” پلت فرم بررسی در پست گفته شده است. ویژگی جدید گسترش یافته از ویژگی قبلی است “هشدار توجه عمومی” هشدار که Yelp در صفحات مشاغل مورد هدف قرار داده است “کنشگری اجتماعی” این شرکت با جنبش Black Lives Matter مرتبط است.

از 26 مه ، یک روز پس از مرگ جگرج فلوید ، مرد سیاه پوستان مینیاپولیس ، یلپ ادعا کرد که بیش از 450 مورد هشدار را برای مشاغل مورد هدف نژادپرستی یا متهم به آن قرار داده است ، افزایش 133 درصدی “نمونه هایی با سوخت رسانه” بررسی بمب گذاری همراهی با عرضه نسخه آزاد شده است “محیط فراگیر” جعبه ابزار برای مشاغل کوچک که منابعی برای تحمیل آموزش ضد تبعیض به کارمندان خود ندارند. این مشارکت با مشارکت Open to All ایجاد شده است – سازمانی که از تجارت 10 دلار برای تبلیغ سیاست های ضد تبعیض خود با یک عکس برگردان پنجره و “سوگند – تعهد” استقبال از همه مشتریان صرف نظر از نژاد ، قومیت ، جنسیت یا سایر خصوصیات محافظت شده.

این مواد شامل یک ساعت است “فیلم آموزش تعصب یادگیری برای کارمندان” شبکه های اجتماعی “دارایی های،” و “زبان ارتباطی برای مشتریان و کارمندان”. یلپ به شدت اشاره كرد كه كسانی كه به دنبال فراگیر شدن هستند باید به مشاغل نیم میلیون اضافه كننده افتخار بپیوندند “باز برای همه” آیکون در صفحات آنها ، مبادا آنها به عنوان مرتجعین تبعیض طلب شناخته شده و مشتری خود را از دست بدهند ، با بیان “به طور فزاینده ای ، مصرف کنندگان در سراسر ایالات متحده با حمایت از مشاغل منطبق با ارزش آنها با دلار خود رأی می دهند.”




همچنین در rt.com
صاحب رستوران سارا سندرز را بیرون می کند ، جنگ بررسی آنلاین را آغاز می کند



Yelp از سالها پیش توانایی بالقوه خود را به عنوان ابزاری برای عدالت اجتماعی مطرح می کند ، اما ورود BLM باعث شده است که بیش از حد رانده شود ، با بررسی برجسته “مشاغل متعلق به سیاهپوستان” در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 617 درصد برای تابستان افزایش یافته است “مشاغل متعلق به زنان” افزایش 114 درصدی

این پلتفرم ابزاری را برای جستجوی خاص (و شناسایی) مشاغل تحت مالکیت سیاه پوستان در ماه ژوئن آغاز به کار کرد. ماه گذشته ، یلپ گزارش داد که 60 درصد مشاغل ذکر شده که در حین توقف اقتصادی ناشی از همه گیری Covid-19 به طور موقت تعطیل شدند ، نمایندگی نزدیک به 100000 شرکت را بازگشایی نخواهند کرد.

این داستان را دوست دارید؟ با یک دوست به اشتراک بگذارید!