فیس بوک بی سر و صدایی متوقف می شود که تبلیغ کنندگان پس از سالها تحسین نقش “جنگ اطلاعاتی” به طرفداران PSEUDOSCIENCE را هدف قرار دهد – RT USA News

روزنامه نگاران فیس بوک با ادعای صلیبی بودن در برابر اطلاعات نادرست در طول بیماری همه گیرنده کوروی ویروس ، فیس بوک فقط تبلیغ تبلیغ کنندگان را برای هدف قرار دادن کاربران “علاقه مند به سوء دانش” از بین برده است.

سرانجام Behemoth در رسانه های اجتماعی حذف شد “شبه دانش” روز چهارشنبه ، چند روز پس از آن که محققان The Markup با آن روبرو شدند ، از بستر تبلیغاتی خود استفاده کردند. آنها ناسازگاری بین اعلام فیس بوک در جنگ علیه اطلاعات نادرست و ارائه تبلیغاتی به هدف قرار دادن 78 میلیون نفری را که ظاهراً به آن علاقه مند هستند ، مورد تردید قرار دادند.

این اختلاف میان مأموریت اعلام شده فیس بوک و مدل تجاری واقعی آن ، به ویژه با توجه به پست اخیر مدیرعامل مارک زاکربرگ ، مبنی بر اینکه چگونه پلتفرم وی اخطارهایی را در مورد 40 میلیون پست مرتبط با Covid-19 به وجود آورده بود ، چشمگیر بود ، و 95 95 درصد از این موارد را حذف کرد. از تماشای مطالب اصلی بیننده دیدن کنید.

از طریق این بحران ، یکی از مهمترین اولویت های من این است که اطمینان حاصل کنید که اطلاعات صحیح و معتبری را در تمام برنامه های ما مشاهده می کنید، ”زاکربرگ در این مقاله نوشت. اوه؟

هنوز مشخص نیست که Facebook چگونه طبقه بندی می کند “شبه دانش” ، یا کاری که کاربر باید انجام دهد تا به این نامه خاص پوسته پوسته پوسته در مشخصات تبلیغاتی خود پایان دهد.




همچنین در rt.com
فیس بوک سانسور اعتراضات ضد قرنطینه در ایالات متحده به عنوان “اطلاعات نادرست مضر”



آگهی یک پرتوی گره ای که مانع از تابش می شود ، که ممکن است معادل شیک قرن بیست و یکم توطئه-تسخیر کننده را در نظر بگیرد “کلاه حلبی،” با توجه به علاقه (تعیین شده در فیس بوک) به روزنامه نگار Markup نشان داده شد “علم شبه” اما وقتی این رسانه با تبلیغ کننده تماس گرفت ، اصرار داشت که آنها این دسته را انتخاب نکرده اند.

اگر واقعیت داشته باشد ، این بدان معناست که فیس بوک در واقع ارتباط مستقیمی بین محصول و مخاطبان برقرار کرده است و آنها را در انتشار همان اطلاعاتی که ادعا می کنند در حال جنگ هستند ، همدست تر کرد.

فیس بوک در گذشته با تبلیغات هدفمند در گذشته سرگردان بوده است. سال گذشته ، این پلت فرم کشف شد که به تبلیغ کنندگان امکان هدف قرار دادن کاربران علاقه مند به Josef Goebbels ، Josef Mengele و سایر موجودات نازی و مجاور نازی را می دهد – حتی پس از رسوایی قبلی اطمینان فیسبوک را مبنی بر اطمینان از اینکه انسانها از همه تبلیغات خارج شده اند- به دست آورد. دسته بندی های هدفمند

این پلتفرم پس از یافتن عباراتی مانند ProPublica ، سال گذشته 5000 دسته را حذف کرده بود “هات هات” و “هیتلر کار اشتباهی نکرد” در میان بسیاری از سرگرمی ها و علاقه های مشهور.




همچنین در rt.com
فیس بوک به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد “هواداران نازی” را علیرغم وعده های بررسی سیستم توسط انسان ، هدف قرار دهند



در همین زمان ، فیس بوک به تبلیغ کنندگان اجازه می داد تا انواع مختلفی را که حساس به اطلاعات غلط هستند شکار کنند ، زاکربرگ در تلاش بود اعتراضات ضد قفل را از این سکو حذف کند ، و کسانی را که سعی در راه اندازی تظاهرات برای بازگشایی ایالات یا کشورها به عنوان ناجیان داشتند ، لاف می زد. “اطلاعات غلط مضر”

این پلت فرم همچنین سیاست جدیدی را برای مقابله با کاربرانی که به اشتراک گذاشتن مقاله هایی که به نظر می رسد اطلاعات نادرست با جعبه اطلاعات در فید خبری آنها است ، اتخاذ کرده است و آنها را ترغیب می کند به وب سایت سازمان بهداشت جهانی مراجعه کنند.

این اقدام با خجالت نادرست روی پاشنه حمله گروه فعال آنلاین Avaaz رخ داد که فیس بوک را یک “مرکز لرزه نادرست coronavirus ،” ادعای بیش از 100 “اخبار جعلی” موارد مربوط به coronavirus بیش از 1.7 میلیون بار به اشتراک گذاشته شده بود.




همچنین در rt.com
زوکربرگ فیس بوک از داده های کاربران به عنوان “قدرت” به عنوان بررسی علائم Covid-19 استفاده می کند.



مثل این داستان؟ با یک دوست به اشتراک بگذارید!


Tags:

Add a Comment