مایکل گوو می گوید ، رانندگان برای ورود به انگلیس پس از پایان Brexit به “مجوز دسترسی Kent” نیاز دارند – RT UK News

بنابر گفته های مایكل گاو وزیر كابینه ، بنادر انگلیس در صورت عدم مشاغل و در اختیار گرفتن مدارك مناسب برای عبور از این استان در كنت ، می توانند تا 7000 صف كامیون داشته باشند.

“بزرگترین علت بالقوه اختلال ، عدم آمادگی بازرگانان برای کنترل های اعمال شده توسط کشورهای عضو اتحادیه اروپا در 1 ژانویه 2021 است” گوو در نامه ای که این هفته درز کرده است به مشاغل انگلیسی نوشت: “بدترین شکل قضیه” برای Brexit.

ضروری است که معامله گران اکنون وارد عمل شده و برای انجام تشریفات جدید آماده شوند.

این تشریفات شامل یک نوع مرز داخلی است که پلیس و فناوری دوربین را برای بررسی اطمینان از داشتن “اجازه دسترسی به کنت” در اختیار رانندگان قرار می دهد. کنت جنوب شرقی ترین شهرستان در انگلیس و پایانه انگلیسی تونل Dover-Calais است.




همچنین در rt.com
“شاید انگلیس معامله ای نمی خواهد”: وزیر امور خارجه ایرلند کاوونی می گوید نگرانی ها در میان گفتگوهای چالش بریزیت افزایش می یابد



روز چهارشنبه ، گاو در سخنرانی خود در کامون گفت که روند دریافت چنین مجوزی انجام خواهد شد “نسبتاً ساده” علی رغم نگرانی از اینکه فرصت کافی برای مشاغل ، رانندگان و دولت برای آماده سازی مناسب برای چنین اقدامی وجود نخواهد داشت. با این حال ، وزیر همچنین گفت: موفقیت در عملکرد روان بنادر به همکاری با اتحادیه اروپا و شرکت های حمل و نقل بستگی دارد.

گووو ، که مشغول کار با جزئیات عملیات جداسازی انگلیس از اتحادیه اروپا است ، گفت که یک تحقیق دولت نشان داد که در حال حاضر تنها یک چهارم مشاغل برای ایجاد انتقال آماده هستند.

وی همچنین به رانندگان هشدار داد که بدون داشتن مدارک مناسب از کار برگردانده می شوند ، باعث مسدود شدن مناطق دیگر می شود و منجر به تاخیر تا دو روز برای آنها می شود.

Gove مشخص نکرد که چه تعداد از 50،000 وعده داده شده “عوامل سفارشی” – که به منظور کمک به مشاغل در حال گذار است – استخدام شده اند ، و وی متعهد نشده است که آیا یک سیستم IT قول داده شده تا ژانویه آماده است یا نه.

“باورنکردنی است که وزیران فقط در حال حاضر به برنامه خود برای دستگیری کامیونداران انگلیسی به دلیل ورود به کنت بدون گذرنامه مسافرتی جدید اعتراف کرده اند.” راشل ریوز ، وزیر سایه دفتر کابینه ، گفت ، یکی از افرادی که علیه اعلامیه Gove عقب نشینی می کند.

فدراسیون غذا و نوشیدنی همچنین هشدار داد که تاخیرهای احتمالی تعیین شده توسط Gove می تواند به معنای رسیدن مواد غذایی به کشور باشد در شرایطی که مناسب نیست “مصرف انسان”




همچنین در rt.com
لایحه قابل بحث در مورد بازار داخلی انگلیس مبنی بر اینکه “قانون بین المللی را نقض می کند” اولین رای در پارلمان را تصویب می کند



دولت نادیده گرفته است “هشدارهای مکرر” که مشاغل آماده این کارها نیستند “رویه های جدید” رابرت کین ، مدیر کل انجمن بین المللی حمل و نقل انگلیس (BIFA) گفت.

اعلام Gove در مورد سیستم تحت کنترل پلیس نگرانی های a “مرز داخلی واقعی” در انگلیس ایجاد می شود ، و همچنین هرج و مرج بیشتری در تعیین چگونگی حرکت موثر کالاها به داخل و خارج از کشور پس از پایان دوره انتقال ایجاد می شود.

فکر می کنید دوستانتان علاقه مند می شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید!