مداخله بیشتر در انتخابات؟ ارتباطات مخابراتی ایالات متحده ، متن تبلیغات کمپین ترامپ را به عنوان “هرزنامه” خاموش کرد و یک هفته طول کشید تا پاسخ دهد – RT USA News

انتخاب مجدد رئیس جمهور دونالد ترامپ متن های خود را به حامیان احتمالی که توسط پیمانکاران برای اپراتورهای اصلی تلفن همراه مسدود شده اند ، نشان داد ، در اپیزود دیگری باعث نگرانی از نفوذ سیستم عامل های ارتباطی در انتخابات ایالات متحده شد.

اجرای آزمایشی برنامه دسترسی رأی دهندگان که توسط کمپین ترامپ در هفته آخر 4 ژوئیه آغاز شد “ناگهان تعطیل” به گزارش پولیتو ، در شبکه هایی که توسط Verizon ، T-Mobile و AT&T اداره می شوند ، به طور بالقوه میلیون ها دلار کمک مالی برای این کمپین هزینه شده است.

هنگامی که مشاور رئیس جمهور و داماد جارد کوشنر با Verizon و T-Mobile تماس گرفتند ، آنها طبق گفته ها هیچگونه قصد حزبی را در این حرکت انکار نکردند و به پیمانکارانی که برای اجرای دستورالعمل های انجمن صنعت ارتباطات ارتباطات سیار در برابر هرزنامه استفاده می کنند ، اشاره کردند. هیچکدام از شرکت ها در مورد پرونده اظهار نظر نمی کنند.

CTIA نگفت آنچه ممکن است کارزار اشتباه ترامپ را اشتباه انجام داده باشد و فقط گفته است که انتظار دارد “همه فرستنده ها – اعم از خطوط هوایی ، مدارس ، بانکها یا کمپین ها – شامل زبان روشن خودداری کنند و قبل از ارسال متن رضایت قبلی را بدست آورند.”

با این حال ، کمیسیون ارتباطات فدرال اخیراً حكم داد كه پیامك های همتا به همسالان نیاز به رضایت ندارند ، مادامی كه متون توسط شماره گیری خودکار یا روبوكار ارسال نشوند.




همچنین در rt.com
فیس بوک زانو را خم می کند ، پس از تحریم تبلیغاتی گسترده ، سانسور تبلیغات ترامپ را قبول می کند



در حالی که هر دو طرف از پیام کوتاه استفاده کرده اند ، ترامپ در سه سال گذشته سرمایه گذاری های زیادی در زمینه های دیجیتال ، برداشت ایمیل و تلفن همراه از حامیان در راهپیمایی ها و آنلاین انجام داده و قصد دارد میلیون ها متن را پیش از انتخابات نوامبر ارسال کند. در سال 2016 ، مبارزات انتخاباتی وی از رسانه های سنتی – که بیش از حد طرفدار دموکرات خود را طرفداری می کردند – دور زد تا به رای دهندگان از طریق شبکه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک برسند.

از آن زمان ، با این حال ، رسانه های اجتماعی خود را تحت فشار عظیمی از سوی نهاد سیاسی به این کشور رسانده اند “deplatform” رئیس جمهور و حامیان وی ، یا پست های خود را برچسب گذاری کنند “بررسی واقعیات” و “سخنان تنفرآمیز.”




همچنین در rt.com
فقط یک جلوه؟ Google وب سایت های محافظه کار و alt-media را ساعت ها از نتایج جستجو پنهان می کند



اخباری مبنی بر خاتمه کارزار متن به دلیل “اسپم” ، باعث نگرانی برخی از استراتژیست های دیجیتال جمهوری خواهان شد که آنرا پیدا کردند “نگران کننده” با توجه به این رفتار ، این تنها تلاش متنی برای رأی دادن بود.

“من می دانم که مخابرات ممکن است بخواهد قوانین مربوط به نحوه فعالیت مبارزات سیاسی بر روی سیستم عامل های خود را تغییر دهد.” مشاور تیمو کامرون به پولیتیکو گفت. “اما این تغییرات باید بعد از انتخابات اتفاق بیفتد ، و هنگامی که شما در یک دوره فقط چند ماه قبل از انتخابات هستید ، زمان آن نیست که آنها را تغییر دهید.”

مثل این داستان؟ با یک دوست به اشتراک بگذارید!