معامله گر معامله گر در مقابل خشم مردم ، خشمگین بودن فعالیت آنلاین – RT USA News است

فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی Trader Joe نمی توانند برچسب های ظاهرا “نژادپرستانه” محصول خود را تغییر دهند. در عصری که توئیت های مشکوک می توانند مشاغل را خراب کنند ، تصمیم یادآور می شود که فعالیت های آنلاین همیشه در زندگی واقعی اهمیت ندارند.

براساس بیش از 5،000 امضاکننده یک دادخواست آنلاین ، برخی از مارک های زنجیره ای – که دامنه ایتالیایی آن را با برچسب “Trader Giotto” می بیند ، دامنه مکزیکی آن به نام “معامله گر خوزه” و غذای چینی آن با نام “معامله گر مینگ” – نژادپرستانه است.

مارک تجاری “فرهنگ های دیگر را غریب می کند ،” در دادخواست اعلام شده است. علاوه بر این ، در دادخواست ادعا می شود که مؤسس شرکت جو کولومب ، الهام بخش الف “نژاد پرست” کتاب در مورد “معامله گران در دریاهای بلند” متهم شده است “عاشقانه کردن امپریالیسم غربی و بدست آوردن مردمان غیر غربی.”




همچنین در rt.com
رد بول درست است: ایستادن در برابر نژادپرستی به این معنی نیست که باید به اوباش بیدار بپردازید



ضرب المثل نمونه ای از بیدار مانده از چپ است ، و این همان تحولات فرهنگی آن جنبش است که رسانه ها متوجه آن شدند و معامله گر معامله گر موظف به پاسخگویی است. سخنگوی سخنگوی خود در گفتگو با سی ان ان گفت كه این شركت بی حساسیت ظاهری خود را به رسمیت می شناسد و هر نوع بسته بندی توهین آمیز را ارایه می دهد.

یک هفته بعد ، فروشگاه های مواد غذایی تبدیل شده و گفت که بسته بندی آن نیست “نژاد پرست،” که هیچ چیز تغییر نام نخواهد یافت “بر اساس دادخواست ها” ، و اینکه مشتریان واقعی آن – نه گروه کوچکی از مشاغل آنلاین – کاملاً شبیه برند هستند.

این قطعنامه در مورد عدم موضوع توجه رسانه ملی را به خود جلب کرد و به ستایش آنلاین پرداخت. استوارت ورنی “فاکس نیوز” پاسخ این شرکت را “پاسخ” خواند “پیروز شدن برای سلامتی ،” در حالی که پادکست برت واینشتاین از ایستادن این شرکت قدردانی کرد “در مقابل لونیت”

معامله گر معامله گر متفاوت از این واقعیت است که در مقابل یک کمپین خشمگین آنلاین مصمم ماند. جنگهای صلیبی مشابه شاهد تغییر نام واشنگتن ردسکینز به عنوان “تیم فوتبال واشنگتن” ، کوکر اوت “خاله جمییما” از برچسب های شربت خود است ، و نستله نام بستنی “اسکیمو پای” را تغییر نام داد.

در نهایت ، این مبارزات موفق شد زیرا شرکتهای مورد نظر تصمیم گرفتند به جای ایستادن بر زمین ، تسلیم شوند. آنچه آشکارا معامله گر معامله گر جو انجام داد چیزی است که به طور غریزی توسط اکثر مردم شناخته شده است: توییتر زندگی واقعی نیست. این به معنای این نیست که مردم زندگی و شغلی خود را برای خراب شدن آنلاین خراب نکردند – فقط از کارمندان سیسکو بخاطر نوشتن اخراج کنید. “همه زندگی مهم هستند” ماه گذشته در یک گپ گروهی – اما اگر شغل و درآمد خود را کنترل کنید ، کلانتری نمی توانند انجام دهند.

به عنوان یک شرکت خصوصی ، Trader Joe حتی سهامداری نیز ندارد که از آن حمایت کند یا ارزش سهام برای محافظت از آن را ندارد. مگر اینکه مشتریان فروشگاه را به طور گسترده متراکم کنند ، متجاوزان بیدار اصلاً قدرت در اینجا ندارند.




همچنین در rt.com
آیا هنوز هم در مورد کفش وجود دارد؟ آخرین آگهی نایک مبتنی بر سنت تبلیغاتی و ریاکاری این شرکت است



نه اینکه این مسئله باید همیشه یک مسئله ملی بوده است. 5000 امضا کننده ناشناس ، توده ای مهم از افراد خشمگین نیستند. برای هر یک از 505 مکان تجاری آمریکا معامله گر کمتر از چهار نفر است. به عنوان مثال ، چهار برابر مردم طرحی را برای نجات پناهگاه گربه در نیویورک امضا کرده اند ، و CNN گزارشگران را به صحنه اعزام نکرده است یا از مقامات محلی خواسته است تا بیانیه ای را درخواست کنند.

توجه رسانه ها به این جادوگران اکسیژن مورد نیاز را شکار می کند و آب و هوای غالب بیداری به آنها سوخت می دهد ، اما کسانی که هدف قرار می گیرند – مانند معامله گر جو – غالباً حرف آخر را می زنند. کوتاه ، تیز “نه” آیا تمام طول می کشد

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند خواهند بود؟ این داستان را به اشتراک بگذارید!