نهاد رقابتی انگلستان در حال بررسی طرح حریم خصوصی گوگل برای لغو کوکی های شخص ثالث از Chrome – RT UK News

سازمان رقابت و بازارهای انگلستان (CMA) تحقیق در مورد برنامه Google برای حذف کوکی های شخص ثالث را از مرورگر Chrome خود آغاز کرده است زیرا بیم آن دارد که این اقدام “تأثیر قابل توجهی” در بازار تبلیغات دیجیتال داشته باشد.

گوگل قصد دارد از طریق پیشنهادهای “Sandbox حریم خصوصی” خود ، پشتیبانی از همه کوکی ها را به جز مواردی که فعالیت کاربر را در سایت خود یک شرکت ردیابی می کنند ، پایان دهد و ابزار ردیابی را با سیستمی که اطلاعات تبلیغ کنندگان از مصرف کنندگان را محدود و ناشناس می کند ، جایگزین کند.

تحقیقات انگلیس بر این موضوع تأثیر خواهد گذاشت که تغییرات جدید می تواند بر هزینه های تبلیغات تأثیر بگذارد و اینکه آیا طرح پیشنهادی سهم بازار آگهی گوگل را به هزینه رقبا افزایش می دهد یا خیر.

این کاوش در حالی است که تمرکز ناظران رقابت در Google و سایر شرکت های برتر فناوری و پیش از ایجاد واحد جدید بازارهای دیجیتال توسط دولت انگلیس افزایش یافته است. با این حال ، این اولین پرونده CMA از زمان مسئولیت نظارت ملی پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا است.




همچنین در rt.com
کارگران Google در اوایل تاریخ در میان افزایش تنش های داخلی بین کارکنان و مدیریت اتحادیه اتحادیه ای ایجاد می کنند



شرکت های کوچک فناوری می ترسند که به دنبال این اقدام غول فناوری ، درآمد آنها دو سوم کاهش یابد و ادعا می کنند اگر تغییرات طبق برنامه ریزی انجام شده انجام شود ، گوگل می تواند قدرت زیادی را در کنترل نحوه نظارت و عملکرد وب سایت ها تضمین کند.

آندره كوسلی ، رئیس CMA ، این را گفت “پیشنهادات حریم خصوصی حریم خصوصی Google به طور بالقوه تأثیر بسزایی در ناشران مانند روزنامه ها و بازار تبلیغات دیجیتال خواهد داشت” اما باید نگرانی های مربوط به حریم خصوصی نیز مورد بررسی قرار گیرد.

وقتی ماه گذشته خبر تحقیق بالقوه گزارش شد ، گوگل استدلال کرد که “اگر شیوه های تبلیغات دیجیتال برای نشان دادن انتظارات متغیر افراد در مورد نحوه جمع آوری و استفاده از داده ها توسعه نیابد ، وب پشتیبانی شده توسط آگهی در معرض خطر است.”

فکر می کنید دوستانتان علاقه مند می شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید!