هدف پس از بمباران در اتهامات سانسور ، چرخش ناگهانی و بازگشت به کتاب “ترنسفوبیک” را انجام می دهد – RT USA News

غول خرده فروشی Target تصمیم خود را برای برداشتن یک کتاب “ترانسفوبیک” از وب سایت خود پس از این که این واکنش با واکنش شدید روبرو شده است ، تغییر داده است. کاربران توییتر تغییر ناگهانی قلب را به عنوان تبلیغات بی شركت بی مهره مورد تمسخر قرار دادند.

حساب توییتر خدمات مشتری Target روز شنبه اعلام کرد که “خسارت جبران ناپذیر: جنسیت تراجنسی اغوا کننده دختران ما” ، توسط Abigail Shrier ، را به فهرست آنلاین خود اضافه می کند. این حرکت ساعاتی پس از آن صورت گرفت که این زنجیره به صورت علنی اظهار داشت که این حجم از وب سایت خود در پاسخ به یک شکایت ناشناس و ناشناخته پاک شده است که می گوید برای افراد تراجنسیتی توهین آمیز است.

“دیروز ، ما بر اساس بازخوردی که دریافت کردیم کتابی را از Target.com حذف کردیم. ما می خواهیم مجموعه گسترده ای را برای میهمانان خود ارائه دهیم و این کتاب را به Target.com اضافه می کنیم. بابت سوءتفاهم پیشآمده عذرخواهی میکنیم،” شرکت گفت.

این توئیت در پاسخ به پیامی بود که توسط شخصی که ادعا می کرد این پیام را نوشت “زندگی ناشی از بی نظمی جنسیتی” و تصمیم Target را برای کشیدن کتاب مورد بررسی قرار داد و آن را به عنوان خواندن ضروری توصیف کرد.

این چرخش با تشویق روبرو شد و بسیاری از منتقدان سابق از فروشگاه برای تجدید نظر در مورد موضع خود تشکر کردند.

با این حال ، بسیاری از چهره ناگهانی را به عنوان یک شاخص واضح دانستند که هدف فقط سعی در جلب رضایت افکار عمومی دارد و به عنوان یک اصل تغییر مسیر نمی دهد.

چندین نظر استدلال کرد که بود “خیلی دیر” برای عذرخواهی و اینکه این شرکت رنگ واقعی خود را نشان داده است.

دیگران این توییت را مسخره کردند زیرا چیزی جز اقدامی حساب شده برای حفظ مشتری نیست.

این شرکت در حال ساخت است “بهانه” زیرا انتظار نداشت که این همه فشار از حذف کتاب حذف شود ، یک نظاره گر نظر داد

کاربران توییتر اشاره کردند که کتاب دیگری در رابطه با جنسیت از وب سایت Target ناپدید شده است و از فروشگاه خواستند تا کار دقیق تری در مورد اصلاح آن انجام دهد “اشتباهات.”

انگیزه آن هرچه باشد ، Target اولین شرکتی نیست که در زمینه سیاست های مبتنی بر رایانه شخصی تغییر مسیر داده است.

معامله گر زنجیره ای مواد غذایی Trader Joe در ماه آگوست اعلام کرد که قصد دارد ظاهراً آن را حفظ کند “نژاد پرست” برچسب های محصول ، پس از اینکه در ابتدا نشان داد که مارک تجاری جدیدی را ایجاد می کند “توهین آمیز” بسته بندی در پاسخ به دادخواست آنلاین.




همچنین در rt.com
هدفی که پس از ناپدید شدن کتاب مرتبط با جنسیت SECOND از وب سایت غول خرده فروشی ، متهم به فعال کردن “تفتیش عقاید Woke” شد



این داستان را دوست دارید؟ با یک دوست به اشتراک بگذارید!