واکنشهای پس از فروش روزنامه های بریتانیا به 35 میلیون پوند برای تبلیغات روزانه Covid-19 – RT UK News

دولت انگلستان قرار است روزانه 35 میلیون پوند درآمد تبلیغاتی را به عنوان بخشی از “فعالیتهای ارتباطی Covid-19” خود ، تحویل دهد و این اتهامات را مبنی بر وست مینستر در جیب صاحبان رسانه های “میلیاردر گشاده مالیاتی” قرار دهد.

وزارت خزانه‌داری روز پنجشنبه جزئیات مربوط به تقویت مالی ابرو برای صنعت چاپ روزنامه بریتانیا را منتشر کرد و نشان داد که میلیون ها دلار خرج آن خواهد شد “سه ماه آینده” برای راهنمایی و مشاوره کروناویروس به عموم مردم.

تزریق قابل توجه پول مالیات دهندگان به رسانه های اصلی چاپ – که عمدتاً توسط میلیاردرهایی همچون روپرت مرداک و لرد روترمره صورت می گیرد – در رسانه های اجتماعی بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

“یک راه برای پرداخت عناوین ،” نوشت یک نفر در توییتر برخی دیگر تا آنجا پیش رفتند که ادعا کردند این چیزی کم نیست “فساد،” و تصور می كرد كه این مقدار عظیمی از پول نقد می تواند دولت انگلستان را كه در جریان بحران كروناویسی به حساب می آید ، به خطر اندازد.

سایر مفسران بر این عقیده بودند که این پول بهتر می تواند برای مردم و سازمانها در نیاز شدید آن ، مانند خیرین بی خانمان و بهداشت روانی ، که بخصوص در سالهای ریاضتی رنج می برند ، هزینه شود. هدیه های طنزآمیز نیز منتشر شد ، زیرا مردم ابراز انزجار می کردند.

براساس تحلیل های روزنامه مطبوعاتی ، بخش روزنامه ها حتی قبل از هرگونه بیماری همه گیر ، زمان خسته کننده ای را تجربه می کردند ، و طبق آنالیز روزنامه 21 پرس ، فروش در طی 20 سال با دو سوم کاهش یافته است.

در اوایل سال جاری ، یک کمپین آنلاین آغاز شد که در آن روزنامه نگاران انگلیسی از رسانه های تأسیس ، از توییتر برای ترغیب خوانندگان به #buyapaper برای کمک به حمایت از صنعت مبارز استفاده کردند.




همچنین در rt.com
پنج سؤالی که رسانه های انگلیس باید از دولت خود در دوره Covid-19 می پرسیدند – اما چنین نکردند



فکر می کنید دوستان شما علاقه مند خواهند بود؟ این داستان را به اشتراک بگذارید!

برای دریافت داستانهایی که رسانه های اصلی به شما نمی گویند ، در خبرنامه RT مشترک شوید.