وزارت کشور انگلیس بخاطر تبلیغات عجیب ویروس کرونا با موسیقی متن فیلم rave (VIDEO) مورد تمسخر قرار گرفت – RT UK News

یک آگهی جدید در وزارت امور داخله که به بریتانیایی ها هشدار می دهد “ملاقات خلاف قانون است” به صورت آنلاین وحشیانه شده است. این تبلیغ ، بازتاب تبلیغات ضد دزدی دریایی دهه 2000 ، “dystopian” نامیده می شود.

خوانندگان در یک سن خاص احتمالاً به یاد می آورند “شما یک ماشین را نمی دزدید” تبلیغات ضد دزدی دریایی. قبل از دی وی دی ها به عنوان کلیپ های غیر قابل انعطاف ، مجرمان مرتکب جرایم مختلف خیابانی و هشدارهای متنی به بینندگان نشان داده می شد که “بارگیری فیلم های دزدی دریایی سرقت است.”

وزارت داخله انگلستان اکنون قالب 2021 را به روز کرده است. تبلیغاتی که روز چهارشنبه توسط این دفتر منتشر شد ، به مردم هشدار می دهد که از سرگرمی ها ، مهمانی ها ، میخانه های غیرقانونی و حتی دوش بچه ها خودداری کنند ، “جلسه خلاف قانون است.” تصاویر حملات پلیس به اجتماعات غیرقانونی با هشدارها همراه است ، با موسیقی متن بیس دار ضربان دار “n” و متن تکان دهنده آمفتامین که زیبایی شناسی اوایل دهه 2000 را تکمیل می کند.

این تبلیغ به همان اندازه باعث خنده و وحشت شد و به صورت آنلاین حذف شد. رحیم کسام ، کارشناس محافظه کار نامیده می شود این چیزهای “کابوس های دیستوپی” در حالی که پیتر واکر نویسنده گاردین گفت به نظر می رسید که بوده “توسط کسی در روش کریستال ویرایش شده است.”

علی رغم ادعاهای این ویدئو ، جلسه در خلاف قانون در انگلیس نیست ، اما کار دشواری است. دو نفر می توانند در خارج از خانه خود در خارج از خانه ملاقات کنند ، اما “گروه های پشتیبانی” با حداکثر 15 نفر می توانند در فضاهای عمومی ملاقات کنند. گروه هایی از افراد داغدیده ، والدین تازه وارد ، افراد مبتلا به بیماری و افراد LGBT همه به عنوان “گروه پشتیبانی” به حساب می آیند. اجتماعاتی مانند عروسی ، تشییع جنازه و خدمات مذهبی هنوز مجاز است ، البته با محدودیت های شدید در تعداد حضور و غیاب.

برای اکثر مردم ، از زمان معرفی آخرین محاصره در سراسر کشور در ماه گذشته ، زندگی اجتماعی عادی متوقف است.




همچنین در rt.com
‘چه کسی اینجا زندگی نمی کند؟’ پلیس لندن به دلیل نقض محدودیت های Covid-19 به BABY SHOWER ضربه زد (ویدئو)



آگهی تکان دهنده وزارت امور داخله اولین تلاش دولت برای ترساندن شهروندان خود در انطباق نیست. ماه گذشته یک کمپین چندرسانه ای از بریتانیایی ها خواست که “مثل این رفتار کن” و صرف نظر از احساس سلامتی در خانه بمانند. وزارت کشور مجبور شد آگهی دیگری را که در ژانویه منتشر شد ، بکشد که در آن گفته شده بود “کسی که در حال دویدن ، پیاده روی سگ خود یا کار در پارک است به احتمال زیاد Covid-19 دارد.”

تبلیغات ضد دزدی دریایی دهه 2000 خیلی متوقف در بارگیری غیرقانونی بود و اگر 10 هزار پوند جریمه مانع برگزاری مهمانی های غیرقانونی برای نوجوانان انگلیسی نشود ، مهم نیست که آخرین تبلیغ نیز موفق شود ، مهم نیست که چطور “دیستوپی” تصویری که ترسیم می کند.

فکر می کنید دوستانتان علاقه مند می شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید!