FAA دستورالعمل اضطراری را به بوئینگ صادر کرد و هشدار داد که خوردگی در هواپیماهای 737 می تواند باعث خرابی موتور دوقلو شود – RT USA News

اداره حمل و نقل هوایی فدرال دستورالعمل اضطراری را صادر کرده و هشدار داده است که حدود 2،000 فروند هواپیمای بوئینگ 737 می توانند در معرض خرابی موتور دوگانه باشند. این هشدار پس از یک سری برنامه فوری فنی برای شرکت سیاتل ارائه می شود.

در یک راهنمای اضطراری هوایی صادر شده در روز پنجشنبه ، اداره حمل و نقل هوایی فدرال (FAA) هشدار داد که دریچه های کنترل هوا در هواپیماهای بدنه باریک می توانند پس از هفت روز یا بیشتر در انبار ، دچار فرسایش شوند و در آن باز شوند. دریچه گیر شده می تواند باعث از بین رفتن قدرت در هر دو موتور شود ، “بدون امکان شروع مجدد ،” FAA هشدار داد.




همچنین در rt.com
هیچ کس نمی تواند پرواز کند و میلیون ها شغل از بین برود – اما خطوط هوایی میلیاردها دلار درآمد ، مدیر عاملان ثروتمند شدند و کارمندان پیچ خوردند ، دوباره



این دستورالعمل در مورد هواپیماهای بوئینگ 737 MAX ، که از مارس گذشته در سراسر جهان زمینگیر شده اند ، پس از آنکه نادرست نرم افزار و سنسورهای معیوب باعث شده است که دو هواپیما به داخل زمین خنثی نشوند ، باعث کشته شدن 346 نفر شد. در عوض ، این 737 مدل را شامل می شود از 737-400 1984 تا 737-900ER 2006. حدود 2،000 از این هواپیماها در آمریکا در حال ذخیره سازی بوده اند از آنجا که بیماری همه گیر کروناویروس منجر به پایه گذاری آنها شد.

بازرسی از دریچه ها یک مسئله ساده است که یک مهندس با دست خود یک تخته فلنج را برداشته و در اطراف آن را برای ترک و شکاف بررسی کنید. جایگزینی نیز روشی نسبتاً ساده است.

با این حال ، هشدار خوردگی فقط یک ورودی دیگر در لیست فزاینده داستانهای منفی برای بوئینگ است. سخنگوی اتحادیه خلبانان در حالی که 737 MAX اخیراً اولین پروازهای صدور گواهینامه خود را از زمان آغاز ماه مارس گذشته انجام داده بود ، در دسامبر گذشته به RT گفت كه او “اعتماد به نفس بوئینگ شکسته شده است.” به گفته وی ، خلبانان از این شركت ناراحت نبودند كه شركت به آنها نگفت كه نرم افزارهای تراز خودکار كه باعث سقوط این دو سقوط نمی شوند ، نمی توانند از بین بروند ، و آنها به درستی برای پرواز جت های جدید آموزش دیده نبودند. در عوض ، بوئینگ ظاهراً در طی یک دوره کوتاه iPad بیش از ویژگی های جدید کم رنگ شده است.

کاهش هزینه فراتر از نادیده گرفتن خلبانان در مورد مشکلات نرم افزار بود. براساس یک گزارش بلومبرگ از سال گذشته ، طراحی نرم افزار در مورد 737 MAX به بنگاههای فناوری هندی که به کارگران خود 9 در ساعت پرداخت می کردند ، واگذار شد. سوزن آشکار بوئینگ برخلاف فلسفه قدیمی شرکت مخالف بود. به عنوان مثال ، طی توسعه ی گسترده ی 777 در دهه 1990 ، بوئینگ رئیس مهندسی نرم افزار را در اولین پرواز آزمایشی قرار داد. این تصمیم مبلغی را پرداخت کرد زیرا مهندسان مجبور شدند با شروع تکان دادن وسط پرواز ، نرم افزارهای کنترل تلاطم را به سرعت دوباره برنامه ریزی کنند.

از آن زمان ، اقدامات مختلف صرفه جویی در هزینه دوباره به تعقیب بویینگ برمی گردد. بسیاری از اجزای 787 Dreamliner – یک هواپیمای مسافربری گسترده با بودجه تنگ ساخته شده – توسط پیمانکاران فرعی تهیه شده اند و هواپیماها در کارخانه ای در کارولینای جنوبی مونتاژ شده اند. کارگران این کارخانه از این موضوع شکایت کرده اند “تولید لرزان و نظارت ضعیف” ، و سرکردگان از همه چیز شکایت کرده اند ، از بقایای هواپیما گرفته تا افراد بالاتر ، با آگاهی از نصب سیستم های اکسیژن معیوب.

کمتر از سه هفته پیش ، آژانس ایمنی حمل و نقل هوایی اتحادیه اروپا (EASA) تحقیق در مورد ترک های موتورهای رولز رویس Boeing Dreamliner را آغاز کرد.




همچنین در rt.com
زمین بماند یا تصادف کند و سوز شود؟ صنعت هواپیمایی با بدترین بحران در تاریخ خود روبرو است



پس از یک سال ناگوار برای سازنده مستقر در سیاتل ، کنسل ها همچنان از پیشی گرفتن سفارشات ادامه دارند. Boeing ماه گذشته گزارش داد كه در سال جاری فقط 58 سفارش جدید دریافت كرده است ، در حالی كه 322 لغو شده و 338 طبقه بندی شده اند “به اندازه کافی محکم نیست” برای ادامه با استفاده از کروناویروس که هنوز هم مانع مسافرت هوایی در سرتاسر جهان می شود ، این شرکت همچنین اخیراً اعلام کرده است که با 16000 نیروی کار خود را از طریق خریدهای داوطلبانه و اخراج کارگران ، با 10،000 کارمند تا پایان تابستان از این شرکت خارج می کند.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند خواهند بود؟ این داستان را به اشتراک بگذارید!